Στριφτάρια πίτσας ονειρεμένα! | Aspas_recipes

Στριφτάρια πίτσας ονειρεμένα!

striftaria-pitsas

 Στριφτάρια πίτσας σε κάθε μπουκιά σκάει το λιωμένο τυράκι στο στόμα σας....μμμμ απόλαυση ! Και μπαστούνια πίτσας φυσικά !

Δείτε ακόμα     Πιτσάκια εξπρές    / Ατομικά πιτσάκια   /   Πιτσολούλουδα

Striftaria-pitsas

Υλικά

1 φακελάκι μαγιά

1 κ. γλυκού  ζάχαρη

250ml (1 κούπα ) ζεστό νερό

375 γρ αλεύρι για όλες τις χρήσεις (3 κούπες)

1 κ. γ αλάτι

3 κ.σ λάδι ή λιωμένο βούτυρο

Για την γέμιση

 Σπιτική σάλτσα ντομάτας ή κέτσαπ

250 γρ τυρι edam ,gouda

Αλλαντικά της αρεσκείας σας (αν θέλετε) 

Ακόμα

φέτα, ελιές ,λουκάνικο

pitsa-strifti

Οδηγίες

Σε ένα μπολ βάζω την μαγιά την ζάχαρη και το ζεστό νερό. Ανακατεύω.

Προσθέτω το κοσκινισμένο αλεύρι στο οποίο έχω ρίξει και το αλάτι και ζυμώνω.

Σκεπάζω και αφήνω την ζύμη να φουσκώσει για 60-90 λεπτά.

pitsa-strifti-vima-vima

Σε αλευρωμένη επιφάνεια ζυμώνω το ζυμαράκι μου . Τοποθετώ την ζύμη μου πάνω σε αλευρωμένη λαδόκολλα και ανοίγω σε φύλλο με τον πλάστη.

Κόβω σε 6 λωρίδες και αλείφω τις λωρίδες με σπιτική σάλτσα η κέτσαπ. 

pitsa-strifti

Τοποθετώ τα υλικά της αρεσκείας μου. Κλείνω το ζυμαράκι μου και δίνω σχήμα από σαλιγκάρι ή τα δίνω σχήμα μπαστουνιού . Αλείφω ξανά από πάνω με σάλτσα.   Αφήνω για 15 λεπτά να φουσκώσουν τα πιτσάκια μου . Ανάβω τον φούρνο στους 230 βαθμούς αντιστάσεις.

pitsa

 Ψήνω σε προθερμασμένο φούρνο  αντιστάσεις 230  βαθμούς στην πρώτη σχάρα από κάτω για 15-20 λεπτά. 

Καλή σας απόλαυση!!

Δείτε πως κάνω ρολίνια -μπαστούνια πίτσας και εδώ 

Follow me on Pinterest

Follow me on Instagram 

Ελάτε και εσείς στην ομάδα μας στο fb Συνταγές απλές και εύκολες για όλους  

και  Συνταγές της Άσπας  για να μοιραστούμε συνταγές και να ανταλλάξουμε ιδέες!


0 comments