Pizza sticks (Πίτσα -ρολίνια)

  pitsa-rollinia
 Με αυτό το πεντανόστιμο ζυμαράκι φτιάχνουμε αφράτα ρολίνια πίτσα! Δοκιμάστε την συνταγή και δεν θα αγοράσετε ποτέ ξανά πίτσα!


pitsa-rolinia
 
Υλικά
  • 1 φακελάκι μαγιά
  • 1 κ. γλυκού  ζάχαρη
  • 250ml (1 κούπα ) ζεστό νερό
  • 375 γρ αλεύρι για όλες τις χρήσεις (3 κούπες)
  • 1 κ. γ αλάτι
  • 3 κ.σ λάδι ή λιωμένο βούτυρο
 rollinia-pitsas
 
Για την γέμιση
  •  Σπιτική σάλτσα ντομάτας ή κέτσαπ
  • 250 γρ τυρι edam ,gouda
  • Αλλαντικά της αρεσκείας σας (αν θέλετε) 
Ακόμα
  • φέτα, ελιές ,λουκάνικο
pitsa-se-rollinia

Οδηγίες
  • Σε ένα μπολ βάζω την μαγιά την ζάχαρη και το ζεστό νερό. Ανακατεύω.
  • Προσθέτω το κοσκινισμένο αλεύρι στο οποίο έχω ρίξει και το αλάτι και ζυμώνω.
  • Σκεπάζω και αφήνω την ζύμη να φουσκώσει για 60-90 λεπτά.
 pitsa-rollinia-vima-vima
  • Σε αλευρωμένη επιφάνεια ζυμώνω το ζυμαράκι μου . Τοποθετώ την ζύμη μου πάνω σε αλευρωμένη λαδόκολλα και ανοίγω σε φύλλο με τον πλάστη.
  • Κόβω σε 6 λωρίδες και αλείφω τις λωρίδες με σπιτική σάλτσα η κέτσαπ.
 pizza-rollinia
  • Τοποθετώ τα υλικά της αρεσκείας μου. Πιάνω την κάθε λωρίδα και  ανά 5-10 πόντους ενώνω το ζυμαράκι της κάθε λωρίδας.
  • Αλείφω ξανά από πάνω με σάλτσα. Πασπαλίζω με ξηρό βασιλικό . Αφήνω για 15 λεπτά να φουσκώσει η πίτσα μου. Ανάβω τον φούρνο στους 230 βαθμούς αντιστάσεις.
 rollinia-pitsas
  • Ψήνω σε προθερμασμένο φούρνο  αντιστάσεις 230  βαθμούς στην πρώτη σχάρα από κάτω για 15-20 λεπτά.
pitsa-se-rollinia


Ελάτε και εσείς στις ομάδες μας στο fb Συνταγές απλές και εύκολες   για να μοιραστούμε

 συνταγές και να ανταλλάξουμε ιδέες!

rollinia 

 

 

  

0 comments