Ένα από τα πιο εύκολα και θρεπτικά φαγητά με βιταμίνες και Ω3 λιπαρά! Το μόνο που χρειάζεται είναι αλάτι λεμονάκι λαδάκι και 15 λεπτά από το χρόνο μας!
Οδηγίες Πλένουμε και καθαρίζουμε πολύ καλά το ψάρι από το κεφαλάκι και εντόσθια ή το παίρνουμε καθαρισμένο!
Το πλύνουμε πολύ καλά και το τοποθετούμε σε ταψάκι αντικολλητικό ή πάνω σε λαδόκολλα ρίχνοντας αλατάκι ,περιχύνουμε με ελάχιστο λαδολέμονο και τοποθετούμε την ντομάτα κομμένη σε κυβάκια . Πασπαλίζουμε με μαϊντανό ή άνηθο .
Ψήνουμε 180 αέρα για 20-30 ΄λεπτά ανάλογα πόσο ξεροψημένα και τραγανά μας αρέσουν.!
Οδηγίες Πλένουμε τα ροδοπέταλα και τα στραγγίζουμε σε απλωμένη πετσέτα μέχρι να στεγνώσουν. Βάζουμε σε κατσαρόλα την ζάχαρη, το κρασί, και την αρμπαρόριζα σε δυνατή φωτια και όταν λιώσει η ζαχαρη προσθέτουμε τα ροδοπέταλα και το ροδόνερο.
Χαμηλώνουμε την φωτιά και σιγοβράζουμε για 15 λεπτά.Αφήνουμε να κρυώσει και στραγγίζουμε σε σουρωτήρι μαζί με τούλι. Πιέζουμε και τα ροδοπέταλα να βγάλουν όλο το λικέρ. Βάζουμε σε γυάλινο μπουκάλι. Καλή επιτυχία!!!!
Κορμός #παγωτό #viennetta. Ένα λαχταριστό παγωτό με στρώσεις λιωμένης κουβερτούρας. Πασπαλίστε τον κορμό παγωτού vienetta με κακάο ή σάλτσα σοκολάτας . Σερβίρεται κομμένο σε φέτες .
Για να ετοιμάσουμε το #παγωτό #Βιενέτα, αρχικά λιώνουμε τη μαύρη σοκολάτα σε μπεν μαρί.
Στο μεταξύ, βάζουμε στο μπολ του μίξερ την κρέμα (κρύα από το ψυγείο) με ένα κουταλάκι του γλυκού εκχύλισμα βανίλιας και χτυπάμε στη δυνατή ταχύτητα του μίξερ μέχρι να σχηματιστεί μια αφράτη κρέμα.
Προσθέτουμε το ζαχαρούχο γάλα και ανακατεύουμε με μια σπάτουλα κάνοντας κινήσεις από κάτω προς τα πάνω για να μην ξεφουσκώσει το μείγμα.
Παίρνουμε μια φόρμα για κέικ 30x8 εκ. και το σκεπάζουμε με μεμβράνη . Αυτό θα μας βοηθήσει να ξεφορμάρουμε το κέικ.
Ας αρχίσουμε να συνθέτουμε το κέικ παγωτού: ρίχνουμε μια πρώτη στρώση κρέμας ,ισιώνουμε την επιφάνεια με μια σπάτουλα καλά και μετά συνεχίζουμε με μια στρώση σοκολάτας.
Συνεχίζουμε εναλλάξ τη γέμιση με την σοκολάτα μέχρι να τελειώσει όλη η κρέμα γέμιση.
Τοποθετούμε το παγωτό μας κέικ στην κατάψυξη για τουλάχιστον 8 ώρες.
Αφού περάσει ο απαραίτητος χρόνος, ξεφορμάρουμε τη Βιενέτα και τη διακοσμούμε πασπαλίζοντας με κακάο ή με σάλτσα σοκολάτας και αν θέλουμε ξηρούς καρπούς .
Είναι εύκολο πολύ γρήγορο και δροσερό! Ιδανικό για τις καλοκαιρινές και ζέστες μέρες με υλικά που όλοι έχουμε σπίτι μας. Όταν δεν έχουμε χρόνο να προετοιμάσουμε κάτι άλλο για τους απρόσμενους επισκέπτες !
500 γραμμάρια κρέμα γάλακτος 35% λιπαρά χτυπημένη σε σαντιγί
φρέσκες φράουλες για την διακόσμηση
Οδηγίες
Σε ένα μπόλ ανακατεύουμε το γιαούρτι με το ζαχαρούχο . Προσθέτουμε αν θέλουμε 1-2 κουταλιές σούπας σάλτσα φράουλα
Σπάμε σε χοντρά κομμάτια τα μπισκότα και τα βάζουμε στο μείγμα γιαουρτιού.
Βάζουμε για λίγο στο ψυγείο να σφίξει το μείγμα.
Απλώνουμε πάνω στο γλυκό μας την αγαπημένη μας μαρμελάδα ή την σάλτσα φράουλα.
Μπορούμε να παραλέιψουμε το παρακάτω βήμα , και να βαλουμε το γλυκό μας στο ψυγείο να 4 ώρες να παγώσει σε αυτό το σημέιο. Κατόπιν αφαιρούμε το γλυκό από την αποσπώμενη φόρμα , κόβουμε σε κομμάτια κια σερβίρουμε .
Ετοιμάζουμε την σαντιγι.
Χτυπάμε την κρέμα γάλακτος σε ελαφριά σαντιγι.
Βάζουμε την σαντιγί με σακουλα ζαχαροπλαστικής και κάνουμε σχέδια πάνω από το γλυκό , ή καλύπτουμε την επιφάνεια του γλυκού με την σαντιγί, κάνοντας σχέδια με ένα πιρούνι .
Διακοσμούμε με φρέσκες φράουλες αν θέλουμε .
Τοποθετούμε το γλυκό στο ψυγείο για 4 ώρες
Αφού παγωωσει το #γιαουρτογλυκό αφαιρούμε ααπό την σποσπώμενη φόρμα, βγάζουμε την λαδόκολλα περιμετρικά .
γλυκό με γιαούρτι,γλυκο με γιαουρτι,εύκολο γλυκό ψυγείου,γλυκο ψυγειου χωρισ ζαχαρη,γλυκά με γιαούρτι,εύκολο γλυκό με λίγα υλικά,γλυκο με ζαχαρουχο γαλα,γλυκο ψυγειου με γιαουρτι και μπισκοτα,ευκολο γλυκο με γιαουρτι,γλυκα με ζαχαρουχο γαλα,γλυκο με μπισκοτα,γρηγορο γλυκο,ευκολα γλυκα με μπισκοτα,γλυκα ψυγειου με γιαουρτι,γλυκό ψυγείου,aspasrecipes,syntages,συνταγές,γλυκά,μπισκότα,ελληνική κουζίνα,γιαουρτογλυκό,dessert with yogurt and cookies
Πολύ εύκολη συνταγή για γρήγορο παγωτό με γιαούρτι.
Ελαφριά συνταγή, ιδανική για το καλοκαίρι χωρίς κακά σάκχαρα.
Το καλοκαίρι είναι εδώ και ένα φρέσκο παγωτό, παρασκευασμένο με υγιή και γνήσια υλικά, είναι αυτό που χρειαζόμαστε για να αντιμετωπίσουμε τις ζεστές μέρες.
Ανακατεύουμε το γιαούρτι με το μέλι. Αφήνουμε στην άκρη.
Εάν χρησιμοποιήσουμε φράουλες, τοποθετούμε τις φράουλες σε καλούπι για γρανίτες.
Τοποθετούμε το μείγμα γιαουρτιού στη μέση της φόρμας, προσθέτουμε 1 κουταλιά σούπας μαρμελάδα φράουλας σε κάθε θήκη και αναμιγνύουμε το μείγμα το με ένα ξυλάκι.
Γεμίζουμε μέχρι την κορυφή του καλουπιού με περισσότερο μείγμα γιαουρτιού.
Προσθέτουμε το ξυλάκι για γρανίτες και καταψύχουμε για τουλάχιστον 2 ώρες.
Είναι ζύμη μπισκότου με κομμάτια σοκολάτας που έχει μετατραπεί σε πύραυλο -χωνάκι για παγωτό! Χρειαζόμαστε ένα καλούπι για να δώσουμε σχήμα στην ζύμη μας. Κώνους από λαδόκολλα σαν εκείνους τους κώνους που έφτιαχναν οι πλανόδιοι για να μας πουλήσουν μέσα τα πασατέμπο.. Ακόμα και κώνοι -χωνάκια του εμπορίου μπορούν να μας διευκολύνουν να δώσουμε σχήμα. Θυμηθείτε ανάμεσα στο καλούπι σας και στην ζύμη να έχετε μια λαδόκολλα. Υλικά
2 1/3 φλιτζάνια αλεύρι για όλες τις χρήσεις
1 κ.γ. μαγειρική σόδα
1 κ.γ. αλάτι
1 φλιτζάνι βούτυρο μαλακωμένο
2/3 φλιτζανιού κρυσταλλική ζάχαρη
3/4 φλιτζανιού καστανή ζάχαρη
1 1/2 κ.γ. εκχύλισμα βανίλιας
2 αυγά μεγάλα
1 1/2 φλιτζάνια σταγόνες σοκολάτας
Οδηγίες
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 175 βαθμούς C.
Ανακατεύουμε το αλεύρι, τη σόδα και το αλάτι σε ένα μικρό μπολ.
Χτυπάμε το βούτυρο, την κρυσταλλική ζάχαρη, την καστανή ζάχαρη και το εκχύλισμα βανίλιας σε μεγάλο μπολ με το μίξερ μέχρι να γίνει κρεμώδες.
Προσθέστε τα αυγά και ανακατέψτε καλά.
Προσθέτουμε το μείγμα με το αλεύρι και χτυπάμε μέχρι να ομογενοποιηθούν (ξύνουμε τις πλευρές αν χρειαστεί)
Ανακατέψτε τις σταγόνες σοκολάτας. Πάρτε κομμάτια ζύμης μέγεθος πορτοκαλιού τοποθετείστε σε λαδόκολλα και ανοίξτε με τα χέρια σε λεπτό κύκλο 15cm -12cm-10cm ανάλογα πόσο μεγάλα τα θέλετε.
Ψήνουμε 9 λεπτά, οι άκρες θα ροδίσουν ελαφρά και βγάζουμε από τον φούρνο αφήνοντας να κρυώσουν για 1-2 λεπτά για να μην καείτε.
Χρησιμοποιώντας λαδόκολλα φτιάχνουμε κώνους για πασατέμπο καλά κλεισμένους και βάζουμε προσεκτικά το μπισκότο μας εκεί μέσα για να κάνει το σχέδιο.
Αφήστε το έτσι για 15-20 λεπτά μέχρι να κρυώσει το μπισκότο και να σφίξει.
Ανάλογα το μέγεθος γίνονται 8-9 μεγάλοι κώνοι 12-13 μεσαίοι ή 17-18 μικροί κώνοι.
Οδηγίες Ανακατεύω όλα τα υλικά για την ζύμη μαζί και αφήνω το ζυμάρι να φουσκώσει σε ζεστό μέρος. Όταν είναι έτοιμο το βάζω σε ένα ταψί που το έχω λαδωμένο , το ψήνω στο φούρνο στους 200 βαθμούς αντιστάσεις για 15-20 (ανάλογα τον φούρνο) λεπτά το βγάζω από τον φούρνο και βάζω ψιλοκομμένο σκόρδο (ή τυρί κρέμα για όσους δεν θέλουν σκόρδο ) και μπόλικο κίτρινο τυρί και ξανά στον φούρνο για 5 λεπτά.
Ολόφρεσκα ψωμάκια γιαουρτιού, μόλις έχουν βγει από το φούρνο.
Υλικά συνταγής: 1 αυγό 1 φλιτζάνι γάλα 1 φλιτζάνι ζεστό νερό 1 φλιτζάνι λάδι 4 κουταλιές σούπας γιαούρτι 3 κουταλάκια γλυκού ζάχαρη άχνη 2 κουταλάκια γλυκού αλάτι 2 κουταλιές σούπας μαγιά (ξερή) αλεύρι όσο πάρει Από πάνω κρόκο αυγού σουσάμι Εκτέλεση συνταγής:
– Βάζουμε σε μία λεκάνη τα υλικά της ζύμης. Ζυμώνουμε μια μαλακή ζύμη.
Σκεπάζουμε και αφήνουμε να φουσκώσει περίπου τρία τέταρτα.
–
Παίρνουμε ζύμη μεγέθους καρυδιού και τοποθετούμε σε ταψί αφού έχουμε
στρώσει λαδόχαρτο. Αφού γεμίσουμε το ταψί αλείφουμε με κρόκο αυγού και
σουσάμι και τα αφήνουμε πάλι να φουσκώσουν , περίπου μία ώρα.
– Ψήνουμε στους 175 βαθμούς.
– Τα βγάζουμε από το φούρνο και τα σκεπάζουμε με μία πετσέτα για περίπου 15 λεπτά.
200 ml γάλα για την σαντιγί Οδηγίες Ανοίγουμε την κομπόστα ρίχνουμε το ζουμάκι σε ένα πιάτο , και βρέχουμε ένα ένα τα σαβαγιάρ πολύ γρήγορα. Τα τοποθετούμε σε ένα ταψάκι.
Χτυπάμε την κρέμα ζαχαροπλαστικής με το γάλα μέχρι να πήξει και αφήνουμε στην άκρη. Χτυπάμε την κρέμα γάλακτος μέχρι να πήξει και κουταλιά -κουταλιά την αναμειγνύουμε με την κρέμα. Τοποθετούμε το μείγμα στο ταψί.
Χτυπάμε την σκόνη σαντιγί με το γάλα και τοποθετούμε πάνω από την κρέμα. Διακοσμούμε με φέτες ανανά. Βάζουμε στο ψυγείο για να δέσουν και να παγώσουν οι κρέμες! Έτοιμο και καλή σας απόλαυση!