Σάμαλι με άρωμα μαστίχας!

samali

Υπέροχο Σάμαλι αφράτο και γευστικό με γιαούρτι ,σιμιγδάλι και σιρόπι! Πεντανόστιμο και εύκολο με λίγα υλικά !

Υλικά
2 κεσεδάκια γιαούρτι αγελάδος ( το κλασικό με την πετσούλα από πάνω)
1/2 κιλό σιμιγδάλι χονδρό
2 κεσεδάκια ζάχαρη
1 κεσεδάκι νερό
2 βανίλιες
Χυμό από μισό λεμόνι
1 κ.γ σόδα


Για το σιρόπι
2 1/2 κεσεδάκια νερό
2 1/2 κεσεδάκια ζάχαρη
2 κ.σ γεμάτες γλυκό υποβρύχιο με άρωμα μαστίχας


Εκτέλεση
Σε ένα μεγάλο μπολ αδειάζω τα γιαουρτάκια μου ( αφαιρώ την πέτσα πρώτα) και προσθέτω τη ζάχαρη. Με ένα σύρμα ανακατεύω καλά 2-3 λεπτά και προσθέτω το νερό. Συνεχίζω με το σύρμα μέχρι να διαλυθεί καλά η ζάχαρη. Προσθέτω τις βανίλιες και τη σόδα μου την οποία διαλύω με το χυμό λεμονιού. Ανακατεύω απαλά μέχρι , να δω το μείγμα να αφρατεύει. Τέλος προσθέτω σιγά σιγά το σιμιγδάλι μου .

samali2
Η συνταγή και η εκτέλεση είναι της κ.Tzela Antonopoulou 

Βουτυρώνω ελαφρώς ένα ταψάκι 32 εκ. και ρίχνω το μείγμα μου!! Ψήνω για περίπου 50 λεπτά σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς , μέχρι να πάρει αυτό το χρυσοκόκκινο χρώμα.

 Ωστόσο φτιάχνω το σιρόπι μου.

Βράζω το νερό μαζί με τη ζάχαρη για 2-3 λεπτά και κατεβάζω από τη φωτιά.
Προσθέτω το υποβρύχιο μαστίχας και ανακατεύω να διαλυθεί. Αφήνω στην άκρη να πέσει η θερμοκρασία.  Σιροπιάζω τη σάμαλι καυτό με το χλιαρό σιρόπι.
Όλα τα υλικά μας τα μετράμε με το κεσεδάκι του γιαουρτιού!!



Καλή σας επιτυχία και καλή σας απόλαυση !!!

Follow me on Pinterest

Follow me on Instagram 




 

0 comments